Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Θέμα: Αναζήτηση συμμαχίας

Προεπιλογή Αναζήτηση συμμαχίας

Καλημέρα σε όλους!
    Είμαι νέος στο s4. Είχα παίξει παλιότερα για λίγους μήνες στον s2. (κάπου το 2008)
    Βρίσκομαι στο 163/70 , έχω Γαλάτες και θα ήθελα κάποια συμμαχία. Να ξέρετε ότι προφανώς και θεωρούμαι αρχάριος στο παιχνίδι.
    Από την προηγούμενη εμπειρία μου δε μου άρεσε που σε πολλούς η καθημερινότητα γυρνούσε γύρω από το παιχνίδι με αποτέλεσμα να γίνονται υβριστικοί και προσβλητικοί πολλές φορές. Το βλέπω ως παιχνίδι και μόνο, να περνάμε καλά. Επίσης, δουλεύω (δεν μπορώ να βάζω ξυπνητήρι μέσα στη νύχτα για να "παίξω").
    Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι θέλω να κάνω "του κεφαλιού" μου, απλώς επισημαίνω πως δε θα αλλάξω την καθημερινότητά μου για χάρη ενός ηλεκτρονικού εθιστικού ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. Πληρωμές για χρυσό (σε λογικά επίπεδα) θα μπορούσα να κάνω.
    Αυτά! Μάλλον με τα παραπάνω, δύσκολα θα με προτιμήσετε, το ξέρω...

Υ.Γ. Επίσης, για να καταλάβετε ότι είμαι τελικά αρχάριος (κι ας έχω παίξει στο παρελθόν) δεν έχω καταλάβει το εξής: Αυτός ο server δεν είναι που ξεκίνησε στις 9/1; Πώς κάποιοι είναι τόσο προχωρημένοι; Προφανώς χαζή θα τη θεωρήσετε πολλοί την απορία μου, αλλά και πάλι, ας μου τη λύσετε!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lipardonios : 12-01-12 στις 10:38

Προεπιλογή

Καλησπέρα! Στις 9/1 ξεκίνησε ο [grx] server στην έκδοση Τ4. Μάλλον θα μπερδεύτηκες με αυτό. Αυτός ο server είναι στα τελειώματα του. Ο [grx] είναι με ταχύτητα παιχνιδιού χ3. Ο τελευταίος server με ταχύτητα χ1 που ξεκίνησε αν δεν κάνω λάθος είναι ο ts3 πριν από κανένα μήνα περίπου. Ξεκίνα εκεί καλύτερα και μην χάσεις εδώ τον χρόνο σου.

Παρόμοια Θέματα

1. Αναζήτηση συμμαχίας (+/+)
    By nikolasec in forum Αρχείο Speed 2
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-03-09, 08:41
  2. Σε αναζήτηση συμμαχίας
    By athanas100 in forum Αρχείο Server 3 (1)
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-03-09, 17:19
  3. Αναζήτηση συμμαχίας
    By tinamamagi in forum Αρχείο Speed 1